Kan det bli bättre?

Om ni ändå kunde förstå hur mycket jag älskar mitt liv just nu. Har jobbat i 17 dagar i sträck och nu har jag två veckor framför mig, utan jobb, utan stress, utan måsten.. vilket är helt underbart!
Imorgon blir det en heldag i stan med Amica, som kom hem efter 60 dagar från Spain förra veckan. Sen på torsdag ska jag ha kräftskiva med mina underbara brudar på Barnens ö och på fredag bär det av till Jocke i Strömstad med Amica och pojkvännen och då blir det party party.. Åh kan knappt vänta!

image31
Fan så lycklig jag är med dig!

Kommentarer
Postat av: Tina

på torsdag, då jäklar gumman!!
vilket sött kort :) ni passa verkligen ihop

2007-08-13 @ 21:36:59
Postat av: Sofia

Vad bra allt allt går så bra i ditt liv gumman. Det var verkligen jättelänge sedan vi sågs.
Säg till om du ville ha hjälp med designen på dinblogg och så, jag är nämligen i DESPERAT behov av en klippning, jag betalar dig vafan, haha..
Kärlek <3

Postat av: Sarah

Tina: Ja då jävlar ska vi gå inför en riktig kräftskiva, försök och hitta hattar ;) Söt du är :):) Hihi..
Sofia: Ja jag är hur lycklig som helst! Vi ses imorgon babe

2007-08-15 @ 16:55:25
URL: http://svanis.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback