En regnig dag på stan

 
2007-09-04..
.. Är dagen då kusin vitamin Jasmin fyller hela 17 år, grattis till henne! Det är också dagen då jag visar en outfit bild. Det var faktiskt på tiden tycker jag, jag är alldeles för dålig på det nu för tiden!
Det är också dagen då jag var i stan med min kära väninna Tina, mysigt hade vi det!

Min nya parkas
Svarta leggings
Svart oversize tee
Svart kofta
Till: Vita Supergasneakers

Alltså så fick min söta lilla väska liva upp hela outfiten, men jag älskar svart!


Dagens köp
 

Denna coola väska kan lysa upp vilken tråkig och mörk höstdag som helst, nitar är najs. Min väska skulle passa perfekt till dessa tuffa sandaler..

image69

På tal om nitar så köpte jag detta i förra veckan..


Kommentarer
Postat av: Tina

tack gumman för en väldigt trevlig dag :)
älskar väskan ! ett bra köp :)

2007-09-04 @ 22:10:33
Postat av: linnea

döcoolt
armband!

Postat av: paulina

ooohhh vad snygg parkas var du har du köpt den?

2007-09-30 @ 20:13:06
URL: http://paulinasintressen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback